Me Myself and I

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av pinkpanther - 9 juli 2011 06:04

Irriterad.


Svullen.

Provade min klänning jag köpt till syrrans bröllop.

Den passar i.af

Men tanken är ju INTE att jag ska vara sexig med stora tuttar i den.

SUCK.

Hoppas svullnaden går ner tills dess.

I.af en månad kvar!


Tror i.af att min kvinnliga vecka är på gång.

Känns som så.


Jobba 10 timmar idag.

Sovit ganska gott, dock vaknat av smärta i magen.

Luftluftluft ;)


Hahaha, äcklig jag är!

Vilo-dag idag med.


Imorgon blir det gymmet.

Köra två varv av mitt program.

Fattar inte, jag har bara blivit mer svullen sen efter jag började träna?

Ehhh, någon som fattar något alls?.



Blir lite less, känns som det är på gränsen att falla in i gamla vanliga rutiner.

Vill vara normal just nu.

Jag hatar att vara den som krånglar.

Är jag borta och jag Gillar maten, då ska jag jävla visa de med.

och bjuds de på tårta på jobbet, då tar jag gärna.

Vill inte tacka nej och känna mig duktig efter.


Min vilja att få egen familj väger nog starkare.

Fast, jag vill aldrig bli större än jag är nu.

Klart när man blir gravid.

Men det är en annan femma.

OM jag ens kan få barn.

Det vet man ju aldrig för säkert.


Hoppas.



Ovido - Quiz & Flashcards