Me Myself and I

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av pinkpanther - 29 juli 2011 09:41

   


Hahaha fan va ful jag e :D

Av pinkpanther - 29 juli 2011 07:55

Jo vars.


Nya brödet mättade mer än något jag provat innan!

Med ett kokt ägg på blev det riktigt bra!


Ska möta upp tjejerna på stan och fika och glo runt lite! ;)

Mhm kyclingsallad vore gott!


Träna idag. Spinning+core!

såå nice. ;)

Sen är det lite fredagsmys kanske?

Kanske ska unna mig lite godis?

Kanske inte, får se senare!



Hmm.. jaa ni, kanske dags att sminka sig?

Fixa håret idag kanske.?

vad jag längtar till måndag.. sätta i håret med vax.. förhoppningsvis blir det mktmkt bättre! ;)


Bilder kommer.

Kan det bara vara jag eller börjar min kropp se annorlunda ut?

Stog på gymmet igår innan jag skulle duscha och kollade lite.

Jag tyckte faktiskt det såg lite annat ut.

Så vänta bara tills nästa sommar. ;)

Dessutom kommer mer ochmer pass nu i höst.

YEAH!

Ovido - Quiz & Flashcards