Me Myself and I

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av pinkpanther - 14 juli 2011 10:09

Två dagar var vi iväg i norrköping.

Kolmården såklart. ;)


Dock sista dagen hade jag nästan bara ren huvudvärk och inget verkade hjälpa.

Den sitter fortfarande i.

Jag har ändå tagit panodil och allt.

Nu dricker jag redbull och ser om de lättar lite.


Skulle åkt till gymmet idag, men eftersom baby fick åka och jobba. (cepe jobb). så blev det inte så.

Regnet öser ner och jag tänkte tagit 8 km powerwalk.

Men jag struntar i det med.


Ska till gymmet imorgn efter jobbet. Bokat ett pass.

Plus att jag måste åka till ett annat gym för att köpa hem några Celsuis.

Gott gott ;)


Nähe köpte hem oxytterfilé igår.

Ska försöka mig på att tillaga ;) .

Men måste hålla igen lite med maten nu, för fy fan vad vi har ätit känns de som.

Kroppen är helt svullen och äcklig-.

Och jag har inte tagit en enda bild på mig själv på hela resan.

Hmm...

Jaaa, de e nog lungt. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards