Me Myself and I

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av pinkpanther - 7 juli 2011 06:14

Mhm, jag kan inte sluta tänka/tjata om mina bröst.

svullen i kroppen.

Känner mig som en flodhäst.

WHY ..


Hmm.. Hoppas det släpper snart annars är min kropp jobbig.

Kan det vara nått annat??


Oherre gud.


Börjar jobba 7:30 idag och jobbar till 12:30

Sen hem och götta sig några timmar.

Träffa personlig tränare vid 18.

Ska bli roligt! :)


Storstädade hemma igår, och tvättade två maskiner. Pust, bara två kvar..

Vill att allt ska vara klart till Måndag, eftersom vi åker på tisdag morgon till kolmården.

Wiiiie.

Hoppas tutt-jävlarna har krympt ihop då!


Vägde mig på gymmet, vägde typ 1 kg mer.

Kan det vara för jag e så svullen?

buhu!


Oh, köpte den energidrycken Celsius.

Haha, jaa dyr men helt klart värt de. :)

Ångrar att jag inte köpte cola smak.

Men fick verkligen den energin jag vill.

Kände av den direkt när jag druckit den.

Ohlalala

Ovido - Quiz & Flashcards