Me Myself and I

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av pinkpanther - 18 juli 2011 05:39

   NU börjar jag.

Kläderna börjar sitta åt, vilket jag inte klarar av!


Så har skvit upp ett matschema.

SKA äta lite ibland.

Måste ha i mig mat nu n'r jag tränar.


Så idag blir det.


Frukost:

En skiva bröd + ett kokt ägg.


Middag:

en skiva bröd + kokt ägg.


Eftermiddags fika:

En celsius.


Efter träning:

Grillad kyckling + gurka.


Jag vet att detta är på tok för lite.

Helt galet, MEN (här finns ett men) min syster ska gifta sig och jag har köpt en klänning.

Den passar fortfarande, men är lite tajt.

Den är snyggare som lite hängig i modellen.

Just därför kommer det bli lite tuffare tag nu i tre veckor.


Men sen ska jag succesivt öka.

Idag ska jag köpa hem fullkornsris.

Har ju hela frysen full av broccoli och sånt ;)

Hahaha.


Idag är det pass, spinning 30 minuter + core 30 minuter.


Kommer kännas fint.

Plus at jag jobbar 7-16 idag.

Men imorgon är jag LEDIG!

Och då är det en timmes gym och en timmes afrodans.

Man får ju passa på när man är ledig.


Göööööött.

Till er som tycker detta är stört.

Blunda.


Japp, kommer kämpa med detta nu men OM chefen bjuder på fika idag och det INTE innehåller choklad, då kommer jag att smaka.

För jag VILL inte bli rädd för maten.

Oh, jag testade att äta magnum med vit choklad och jordgubbssmak.

Jag klarade det!

Inga kväljningar.

Dock innehåller vit choklad ingen kakao alls så.

Kakao jag inte klarar.

Vit choklad, here I am!



(läkerol kommer jag tugga. För att jobba emot sötsuget.)

Varma koppen "blåbär&Hallon".

Nåndags frukost?


Känns som jag skulle kunna skriva i all evighet.

Känns bra!

;)


Jaja, men jag kanske skulle ta och läsa lite bloggar och se hur det går för de andra fina flickorna. Hoppas d går bra!

:)


 

Ovido - Quiz & Flashcards