Me Myself and I

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av pinkpanther - 3 oktober 2011 14:19

som sagt, kesella är bäst!


gjorde nu biffar med det i.

Underbart goda.


här ska ni få se.


dagens intag är


frulle: 100g kesella.


lunch: 4 små biffar + pyttelite pasta + sallad.


extra: celsius + redbull.


jaaao :P


jag lider av koffeinberoende.

Därav maaaaaassa sockerfria energrydrycker ..


 

Av pinkpanther - 3 oktober 2011 12:55

men hemma bäst!


Kommit underfund att jag alltid känner mig tjockare borta.

Hemma kan jag ta tid på mig.

Duscha bort äckelkänslor.

Känna mig tillfreds med mig själv i spegeln.

Den bilden jag e van vid att se.


Jag är idag tankspridd.

Jag gick 30 min på promenadbandet.

200kcal förbrända.

glömde frukost i en timme efter.

Kastade i mig kesella.


sitter nu och pluggar.

Kommit ungefär halvvägs med mitt arbete.

ska snart steka lite biffar och sånt.


måste detoxa mig lite från socker.

Kör extemt lågt kolhydratintag en vecka nu.

Sen öka igen.


svullnaden måste få försvinna.-

Mår riktigt illa av de.

samtidigt som jag har riktigt sug efter att stå¨och stryka alla mina kläder :P

hahahah, måste varit efter jag fixat alla de nya gardinerna.

blev så fint! :) rent med vitt.


Ovido - Quiz & Flashcards