Me Myself and I

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av pinkpanther - 20 oktober 2011 05:52

Tror jag de blir.


Jaa, just d.

sitter nu och slka strax kila till jobbet.

:) bädda sängen innan och fixa disken ett ögonblick med bara.


NU blir det socker-kollis rening.

inget sånt idag.

förutom frukt då.



jag funderar, har jag blivit kräsen, pedant och dömmande?


möjligt faktiskt.

Hatar när det är smutsigt och stökigt här hemma.

Hatar att ta hem folk till mig utan att ha städat.


okej, tio sanningar om mig?


  • Jag tycker jag väger för mkt.
  • Jag tror alla kan lära sig äta det mesta!
  • Jag hatar självömkande människor ;)
  • Jag försöker lyssna bra, fast ibland seglar tankarna iväg.
  • Jag tycker alltid alla andra är finare än mig.
  • Jag är svartsjuk.
  • Mina byxor är i storlek 24, ett par 23.
  • Jag är lat.
  • Jag älskar rosor.
  • Jag avskyr att se min säng obäddad.

;) Fråga vad ni vill när ni ändå är inne?


:) Jag svarar gäärna.

börja tappa fokus h'är nu, men måste verkligen ut med alt socker.

svullen idag, drack vanlig cola igår.

Usch, de skulle jag inte gjort.

Kroppen reagerar för mkt.



AH! Just d. Köpte hem en halv liter glass, sia med polka smak!

UNDERBAR!

;)

dessutom kunde jag kontrollera min mängd till att bara äta max 1/3 del av den lilla paketet!

;) :D så den kan jag köpa he utan oro.


 

Ovido - Quiz & Flashcards