Me Myself and I

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av pinkpanther - 19 oktober 2011 08:52

Hade en ganska jobbig dag igår bland jobb, avund och allt.


Folk vågar inte säga saker rätt ut.


Istället kom de snikiga pikar. "det är ju sånna som varit här kortare tid än jag som fått vik."
Varför inte bara peka fingret emot mig och säga "du fick det!"

Herre gud.


Jag har faktiskt jobbat med detta i 3 och ett halvt år.

Kan man inte få förtjänat ett vik då?

Jag har bytt jobb, jag testade ny avdelning.

ni kan ta era pikar och hålla för er själva!


plus att flera av den ordinarie personalen sa att de gillar mig och jag jobbar hårt.

nu blir det dessutom natt-jobb-sökande för jag fick tipset av en ;)

Japp, jag fick en riktigt lyckorus när jag mötte en person som gav mig lite beröm.

precis när mitt ego behövde smekas!

:)


jepp, så idag ska jag till skolan och påbörja ny kurs.

avsluta några andra och sådär.


sen ska jag hem, laga mat, städa och tvätta!

Imorgon är det jobb, fredag med.

Behöver jaga en hel del :P

lika bra att komma upp i plus .


jaja, jag kan inte tänka på alla andra just nu.

JAG behöver med ett jobb lixo.


suck :P


jaja.. träffa en kompis idag! wiiiie, vädret försöker neka mig glädje, men det ska inte gå!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards