Me Myself and I

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av pinkpanther - 28 oktober 2011 05:48

Jag kom på att vissa sorters människor gillar inte jag.


Det kan vara nonchalanta.

Det kan vara lata, elaka eller konstiga.


Men människor som tror sig veta, eller så och som säger saker.

Ne men säg när jag vatt sjuk, fick behandling, såg möjligen friskare ut, kände mig sjukare.
Sen återfall, jaa de äör nått som händer.


Nu jobbar jag stenhårt för att hålla friska sidan bra.

Det är ett slagsmål ofta mellan bra & dåligt.


Men, huvudsakligen vinner friskheten i.af

Förutom igår, då jag drack 3 redbull och åt en halv kycklingsallad.

Men men, idag blir böttre!


Köpte nya uggs igår, haha för vart år som går  får jag köpa mindre skor.

37 är jag nere på nu.


Nehe mejla en sak nu. :P

Ovido - Quiz & Flashcards