Me Myself and I

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av pinkpanther - 7 oktober 2011 09:13

Blev sams med sambo.

:P Vi skrattade mest åt de faktiskt!


Sen åkte vi och köpte surrondljud(??) .. haha. hemmabio! och införskaffade oss kanaler!

YEEEY!

dessutom fick man ha canal+ i typ 2 veckor gratis som test!


Hmm. sen träffade jag min mamma, och vi hade kul! Vi har haft en svår relation, men igår hade vi riktigt kul.

Hämtade nya arbeten på skolan! Bästa läraren ever!

Sen hälsade jag på mitt gamla jobb.

Trevligt att träffa dem igen! Dock va hon jag ville träffats mest, inte där. :)

Men i.af så fick jag ett samtal .. jag har fått vik. till året slut!

jag valde 85% tjänst! Så fick jag natten inatt.

Och söndag ska jag jobba.

sen jaga lite till ..

:) Men underbart!

Känner mig riktigt glad!


sen på kvällen träffade jag min nya PT. Bestämde att jag ska köpa 6 timmar först.

:) Sen kanske jag lägger på fler.


Jaa, sen hem och gjorde egna hamburgare och drack cola light till de.

Hehe.

sen somnade vi gott.

:)



vilken BRA dag!

:)

och idag kommer min bror hit.

wiiihoo.

sen måstre jag plugga flera timmar och sen sova i några.

:)


bra bra bra.


sugarfree redbull.

oj, kanske skulle ta lite frulle.


WTF e de med mig.

Glömmer bort att äta hela tin. :S

Ovido - Quiz & Flashcards