Me Myself and I

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av pinkpanther - 15 oktober 2011 05:47

Ändra headern snart igen


Japp, jag har haft fullt upp med plugg. ..

verkligen mest plugg för jag ha inte jobbat så mkt.


ligger efter med massa timmar.

BUHU.


i.af läser ju psykologi nu.

det har varit rätt lätt och riktigt intressant .

Har nu ett arbete kvar.

sen ny kurs!

Riktigt kul när det går undan.

;)


kalas idag då.

köpt hem kakor, tårta och allt.

dyrt att fylla år vill jag lova er.

slutar 16 och alla är bjudna till 17.

Tids-optimist!


kollade på jägarna igår, och ikväll ska vi nog se jägarna 2.

:)

nu tjötar jag mest om ingeting.


men finns inget direkt att säga..

maten funkar väl hyffsat.. eller nja. lite bakåt.

men jag ska fram igen. har haft en förkylning som tagit lite aptit ifrån mig.


och jaa, träningen hakade efter.

men på tisdag ska jag till gymmet igen.

:)

NU är de på gång.


   

Ovido - Quiz & Flashcards