Me Myself and I

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av pinkpanther - 4 oktober 2011 14:06

inväntar min kompis nu.


huset e rent.

ljusen brinner och det ståpr nya blopmmor på bordet.


dammsugarn har gjort sitt.

it feels great.


btw så är mitt vik bara på runt 70% och de jag jobbar utöver får man ut i pengar.

Fiiiint?

yes.


Trivs verkligen superbra där. Bra arbetskompisar och en bra chef!

Happy-face!

Av pinkpanther - 4 oktober 2011 06:08

Gick så jätte bra igår.

Inget godis alls!

:)

Helt otroligt.

Hade jag kilat in i en affär hade jag nog köpt.


Hahaha.

Gick upp 5 och gick 30 min på bandet.

Svettigt och fint. ;)

Bra sätt att vakna till liv.

Jihuu!


Idag kommer en kompis his! sover här.

Aw, saknat henne massor!

:) Blir skoj.

Jepp.


måste dock fixa mig lite strax.

Kila och jobba.

städ och fix i em med.

Vill hålla ordningen ordentligt nu.

Hahaha säger jag varje gång ;)


Ätit bröd till frulle nu.

Så nu blir det snålt med kollisar resten av dagen.

Tror till och med jag ska steka fler biffar sen.

Lätt att det e bland de godaste jag vet.

perfekt till sallad.


Jeje fan jag borde inte tjata om mat och sånt.

Men kä'nner att jag svullnat till .

vill få undan det.

:P

Ovido - Quiz & Flashcards