Me Myself and I

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av pinkpanther - 26 oktober 2011 09:38

Ett liv utan funderingar?

Ett liv utan problem.?

Ett liv med rikedom?


Äh ;) Vet ni vad, det är nog rätt bra med lite pengarproblem, funderingar och problem.

Tror man blir starkare av det.

Pengar, ack.. Inte så stort problem just nu.

Möjligtvis senare.


Eller nja, sambo som tjänar bra och haft fast jobb i 10 år.

:P

Tror vi klarar oss!


Anyway, idag är jag ledig.

Ska då åka till stan och köpa hem ett par celsius och redbull.

sen ska jag till en kompis och sitta där och plugga!

Och då menar ja PLUGGA!

ska försöka göra två teman.

Måste få undan plugget :P


se ikväll är de bonde söker fru.



AHH, just d. drömde en mardröm idag! Fyyy, asså¨jag och min tjejkompis blev jagade i hennes bil ända till danmark.

Hahahaha, måste berätta för henne.

;) Sen helt plötsligt var det en kille med i drömmen.

ah helt fucked up.


Haha.

yeye, dags att föna håret och platta till det.

:) Imorgon ska jag hämta min nya kofta ..

så underbart vacker.


       

Ovido - Quiz & Flashcards