Me Myself and I

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av pinkpanther - 18 oktober 2011 06:13

Jaaa, just d.


kämpa mig igenom dagarna.

:P Fast dock, med ett leende!


Gillar detta, jag trivs just nu.

Tappat fokus på maten en hel del.

Men, gillar inte mina lår just nu.

(ska INTE klaga men, drivs av tankar hela tiden.)

Vill tappa några kg, men på ett annat sätt.

Vill inte vara hungrig, ha magknip.


helt sjukt, jag vet precis hur min kropp fungerar!

Min kompis sa att hon kunde äta vad so hellst och inte känna ett dugg i kroppen dagen efter.

Jag å andra sidan, äter jag chips dagen innan så är min mage svullen hela dagen efter och jag mår lite annorlunda.

Äter jag fet mat med för mkt kolhydrater blir jag med svullen.


äter jagkolhydrater tidigt på dagen och inget på kvällen så mår jag bra.

Hahahaha.


jag har sabbat min egna kropp.


Nu ska jag dessutom kleta på lite nytt smink.


efter jobbet blir det bussen till en större mataffär och handla kött.

redbull och grönsaker.

för fulla muggar.

förlåt, men jag måste avvänja mig kolhydrater ett tag.


neeeeheop.


skriver er i em.

:) godismonster jag har blivit  igen


Ovido - Quiz & Flashcards