Me Myself and I

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av pinkpanther - 13 oktober 2011 09:01

24 år idag.


Nu börjar åren ticka på.

Oh oh.


gick upp 8 idag eftersom jag ska på kurs i eftermiddag, sen kanske morsan kommer.


Har kommit på vad jag ska spara till tror jag.

en rejäl vinterjacka.

Kanske en canada goose.


f¨r se. :)


ha´r duschat.. behöver fixa håret idag. :P

det tar sin lilla tid att torka vettni.


Känns bättre idag.

fast har tappat aptiten rejält.

svårt att äta en ordentlig måltid.


men igår gjorde jag n¨ågot gott!


fläskfilé.. skar lite i den och sen stekte den så den va lite oklar i mitten.

sen ta jag på pesto ocvh rödlök runt. :P och folie runt.

hade inne en timme, men det va supergott. ;)



oh ble så nyfiken igår.

ficki ju proenadbandet i present för 2 veckor sen.

:P och nu pratades de om prestn.

fatta nada :P haha .

har bjudit hem pappasen,stvyvamma, 2 systrar och deras sambos.. 1 bror och min sambos föräldrar.

:) ba se vilka som kommer.

:P

Ovido - Quiz & Flashcards