Me Myself and I

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av pinkpanther - 5 oktober 2011 22:11

jag hade verkligen behövt skrika.


fuuuuuuuu.......


mooooooooooooooooooooooyherfuuuuuuuuuuuuuuuuu



jaaa.. lite skrik vore skönt.


hur mkt negativ känsla vill jag ha?


vill han att jag ska må dåligt för att han e olycklig?

inte mitt fel att han gjort fel val i livet.


anyway.

i snna här stunder vill jag inte längre.


känner mig ful äcklig och så dålig.


är det verkligen värt att låta någon annan få mig att känna såhär?

är det denna familj jag vill leva i?


tror kanske jag ska fundera vidare


Av pinkpanther - 5 oktober 2011 12:06

Somliga växer aldrig upp.


 

Av pinkpanther - 5 oktober 2011 11:39

svullnad is off.


jag is back ontrack.


skinny-strong . very nice.


 

Ovido - Quiz & Flashcards