Me Myself and I

Alla inlägg den 1 september 2011

Av pinkpanther - 1 september 2011 22:52

Eller Madwoman.


Försökte sova nyss, kan inte sova.

värdelöst att vrida och vända.

Väntar en stund.

flrsölker igen.


hets och stress.

så känns min vardag just nu.

vill vila.

vBle besviken näör ja kikade in på hm.

när ja gjorde beställning stog de att de skulle koma nästa vecka.

NU stog de oktober=???

what ...

kanske kan ringa imon och se.


uh. ni vet det där jag sa om dagdrömmrn.

radera det.

jag tror jag missuppfattade.

uhu.

dåliga dagdrömmar. :)

vet inte varför, lite besikjen feeling i mig.

skumt.



Av pinkpanther - 1 september 2011 10:58

Hittade motivationen idag igen!


På med låten "strip me" och ut och powerwalka mina 8 km.


Hemma igen så körde jag core - övningar i 15 minuter typ.

brände rejält i magen.

Illa.

Nu sitter ajg med en lika rejäl frulle.


en halv burk kesella, två kokta ägg på bröd.

Måste hålla hårt i

"strong is the new skinny"

Haha.


Inte tappa motivationen igen. :) Boka pass till helgen.

Lördag och söndag.

Måndag får jag se vad jag gör.

kanske kör hemmaträning och åker till en kopis sen :)


oh.. min paprikaväxt.

av ungefär 100.. så finns nu 2 kvar.

oich på en av dem ha det kommit blommor eller nått :D

tre styck,.

ohlalala.


jaja. ;)


Ovido - Quiz & Flashcards