Me Myself and I

Alla inlägg den 2 september 2011

Av pinkpanther - 2 september 2011 17:54

hihi gör mig klar.


   

Av pinkpanther - 2 september 2011 06:11

         

Av pinkpanther - 2 september 2011 05:52

Haha, uppe med tuppen.


kört lite mage och rygg.

hade jag haft ett promenixerband nu hade jag gått en timme med. :)

men de kommer!


Jaa, frukost nere och ska packa ner lite till jobbet med.

Funderar vad man ska äta till lunch.

:/ hmm..

får kolla lite o kylen.



ikväll blir de middag ute på resturang.

yey!


;)

Mina 7 dag. sen ledig!

Yeeeeeeeeeah! Imorgon ska jag till gymmet.

sen shóppa med tjejerna.

sen till nåra på kvällen.

:)


söndag blir de midda hos pappa och ´älskade styvmor.

sen får vi se.

har ju pass då. :P

fpr se till att hinna med på de!

Måndag då.

haha.

bio? :D med de andra brudarna.


känns bra. :)

Ovido - Quiz & Flashcards