Me Myself and I

Alla inlägg den 27 september 2011

Av pinkpanther - 27 september 2011 17:00

Jee. väntar på pojkvännen.


vi ska ¨åka och försöka köpa ett promenixband.

Hell yeah! ;)


nya sängkläder kanske med.

:P vem vet.

ska handla mat med.


ska sluta vara girig.

jag har betalt alla utom en räkning och ligger långt över vad jag brukar ens ha.

Hahaha.

lets bli inte så snåla.


:)

jaja imorgon försvinner lite till håret med.

och lite till helgen.


jaja. :)

gfjort en soothie till baby.


yoggi + frusen mango + jordgubbsprotte + minimkölk.

aaaaas gott!

;) Får göra en sån till mig själv sen med.

Övervinna rädslan att äta yoggi.

så babysteg.

men tänk, om jag ska ha barn nångång.

kommer mina barn inte våga äta yoggi?


hey. MINA barn sk älska mat

Av pinkpanther - 27 september 2011 05:52

Skall aldrig mer jobba så hårt.


aldrig mer ska jag offra mig så mycket.


lönen var inte som jag trott.


mer än heltid och under 20.

Är jag dum so är besviken?


Dock ska min pojkvän köpa promenadbandet till mig sa han igår.

Som present nu nr jag fyller år snart.


av syrran ska jag önska mig, ett flak celsius tror jag! ;) Hahahaha.


såg ett par as snygga skor igår.

skall visa om jag kan hitta.


Hittade inte.

aja. får kolla där.

Ville haft de när jag ska tiväg till helgen.


Ska verkligen känna mig fin  i helgen.


och ni, fuskpälsväst.

Jag tycker de e mega fina.

Men mina kompisar hatar de ..

vad tycks? oj, jobba


idag. ledig imorgon.

jobba torsdag.. sen dags att åka!

WIIHOO.

frissan imorgon. Blir att göra lite ljust i h¨ret.

spännande med ntt nytt.

yeepp.


får visa då.

måste köpa lite consiler med. Mörka ringar runt ögonen lider jag av.

ser riktigt sjuk ut utan smink.

yeye. nu måste jag sluta


Ovido - Quiz & Flashcards