Me Myself and I

Alla inlägg den 25 september 2011

Av pinkpanther - 25 september 2011 06:11

Inget känns så hopplöst för jag ska ju köpa ett sånt här på tisdag!


   


Då kommer jag kunna promenixa morgon&kväll eller bara det ena.

Ingen vind eller regn som hindrar mig från drömmen om en riktigt fast kropp.

:)

Jag försöker se framåt hörrni.


fettförbränning on top

Av pinkpanther - 25 september 2011 05:46

Ye, let it rain over me.


Konstigt nog gör låten mig lite ledsen.

Fast jag gillar den.

Weird jag är!


Uppe med tuppen en söndag, guess what, jag ska jobba!

;)


Kommer verkligen sakna att ha ett schema att gå efter.

Har insett att jag mår så kt bättre när jag jobbar.

Blir gladare, håller koll på allt.

Jaa, hemma blir de väl inte städat på sama vis.

Men vad gör de om min hälsa är ok?


Usch, drömde massa skumma drömmar om min pappa och lillasyrrans pappa.

Bägge är underbara, och bägge va sjuka och döende.

fy fan vad hemskt det var.

Låt det inte ske på typ 40 år!

Jag är för liten.

Kommer nog aldrig bli för stor för min pappa.

Han är ju kungen.


BTW gjorde jag en as god smoothie igår.

Kesella lätt

fun light

mini mjölk

maaaassa blåbär


miiiix it!

såå gott.


Hungrig e jag med.

Jätte mkt ofta.


Jag e svullen med.

så kan inte helt och hållet lita på min kroppsuppfattniung just nu.


ikväll ska jag laga torskgrytan som jag gjorde häromdagen.

så god den med.

Magert och bra med.

Ovido - Quiz & Flashcards