Me Myself and I

Alla inlägg den 20 september 2011

Av pinkpanther - 20 september 2011 21:22

Kan inte sova.


funderar och funderar


ska jag vänta på att alla andra ska vara redo?

hur länge ska jag vänta?


vi får väl se vad hjärnan beslutar sig för.

Av pinkpanther - 20 september 2011 08:45

Jag tror det.

Mina byxor i storlek 23 börja sitta mer tajt än innan.


men vet ni vad. DON'T CARE!

Dessutom är de för korta så vad gör det då?


Detta inlägg är provocerande ör mig själv.

Jag behöver det.


Men vadå, ska jag ha röv som en 11 åring?

Vem fan vill ligga med en 11 åring?

Scary..


Jag kan fortfarande vara smal.

Men inte sjukligt mager.

Hållningen blir ap-ful och humöret kasst.

Finns inget kul med det!


Jaja, bokat pass nu till 12. :)

gott.

käkat frukost nyss.

sen ska jag träffa lillasyster i stan.

saknat henne massor!

Fick mina nya träningsbyxor igår.

så nice. nice nice as hell!


:) Invigning av dem idag. Och det var tur jag inte tog medium.

Dem passade perfekt, nästan lite stora.

Beställde hem en tröja från HM.

som man ska ha på sig till gymmet och hem.

;) så snygg! Daaamn, kan ha den hemma med och till annat.

Men lite kul att ha lite snyggt att tränas i.


boodelibuuu..

Feeling fine today.

Ingen bakisångest.

Nu ska jag må bra.


Jobba 7 dagar till sammanlagt, sen ska jag till party weekend.

Och umgås med v'ärldens bästa tjej! :)

tror jag är ledif, idag och två dagar till.. fast inte i rad :P



Ovido - Quiz & Flashcards