Me Myself and I

Alla inlägg den 9 september 2011

Av pinkpanther - 9 september 2011 21:27

Stolt.

mätt.

utan ångest.


såhätr åt jag:


frukost: 2 äggmackor. 100g kesella med 50 g blåbär.


mellis: celsius.


lunch: kyckling +pasta.


middag: havregryntgröt med massa blåbär. sugerfree redbull.


Kvällsmål: kesella. två kakor.


haha. ;) hungrig än!


Pojkvännen ska kommaa med chips.

Om jag inte hunnit somna.



japp.

Av pinkpanther - 9 september 2011 12:44

jobba om en timma

satt mig ner och startat ett avsnitt av greys.


     


BTW så är jag uppe i över 700kcal än!

kämpa på

Av pinkpanther - 9 september 2011 09:48

Ät frukost som en kund, lunch som en prins och kvällsmat som en fattig.


eller nått.

Haha läste det i någon tidning.

Japp, jobbar kväll idag.

så har powerwalkat 8 km.


nu äter jag enormt god frukost.

Idag ska allt jag äter vägas.

kcal-räkning i minsta lilla.

just för att jag ska upp i 1500-2000.

Inget annat tjaffs.


Ska duscha strax. Få upp v'ärmen efter att svettet torkat :P

hahaha äcklenmaja! Yes I( am!


Hmm.. dessutom vill jag använda min nya bodylotion. ;)

ska visa sen.

Ovido - Quiz & Flashcards