Me Myself and I

Alla inlägg den 15 september 2011

Av pinkpanther - 15 september 2011 16:48

Haha förut kunde jag gå asså nöstan 2 dygn med mini lite mat.

Nu idag kände jag mig svag efter 3 timmar.

Hahaha.

käkat bra idag.

:) druckit älskade celsius med.


hade tänkt vila idag, men min älskade sambo vill ut och jogga.

Tror faktiskt jag hängkar på.

vi kan ju springa i olika tempon.

:)


Yeah.

så kan jatg unna mig lite cola light ikväll ;).

just ätit middag med.

:P får se hur jag gör ikväll, kanske kan blanda mitt proteinpulver med kvarg och mjölk och bär.

:)

så blir de supersmoothie eller nått.

jag får la testa :P

eller slänga i lite fun light i shaken.

Hahaha, har sånna där eftersmaker av näringsnryck .. BLÄÄH!


så fick de bliva!

;)


rätt trött efter jobb idag.

Fast haft rätt mkt ansvar med.

Blir lite tuffare då, fast jag har haft väldigt trevligt!

En ny tjej idag som fick komma och hjälpa till.

Cred till henne.

:)

och s¨å mina andra söööta jobbarkompisar.

aww hoppas vi får jobba ihop för alltid (drömmer mig bort).

Hahahah.

Av pinkpanther - 15 september 2011 05:57

åste skriva ett snabbt inlägg nu ;)


pojkvännen kommer strax upp och ska käka frulle.

han vet att ajg skriver blogg, men inte var eller när. :)


lite som min dagbok ju.

fick hem mina celsius igår.

heeeell yeah! :P 16 tror jag det blev.

göttans!


ttränade igår med. och magmusiklerna, det riktigt brändes och ni vet. jag ville inte sluta mitt i övningarna på grund av de.

nej jag körde på! Haha.

hela jag va dygnsur av svett.

så skönt.

riktigt jävla underbart!

:)

måste säga till den instruktören att hon är bra.

;)



bokade ett pass tills imorgon med.

idag ska jag vila.

oxh bokade hotell!

YEAH!


livet är rätt bra ibland fast det är jävligt grumlig botten imellnåt!

Ovido - Quiz & Flashcards