Me Myself and I

Alla inlägg den 6 september 2011

Av pinkpanther - 6 september 2011 15:28

:)

Haft full haft i helgen.

gymmet i må¨ndags.

pass idag.

spinning+core.


hungrig som en gnu?

Nää.. dricker mig en celsius och ska snart äta.

recept av en kompis.

gott luktar det!


Sen funderar jag om jag skulle bjuda älsk på paj ikväll.

:) liten är ju inte farligt.

dessuto köpte jag he svindyrt dinkelmjöl.


H.

pass imorgon.

2 timmars träning. 3 pass i rad! ;) Hahaha.

kallar jag motivation.


just d. körde en svindyr beställning på mmsports IGEN.

Hahaha. celsius+protein(!!!)+better bodies byxor.

och älsk ska ha lite.. och syrran och hennes kille.. dyyyr.

;)


yeye.


hoppas de går bra för er med alla dessa spöken i skallen.

:P MIna e kva men hålls under kontroll!

Köpte blondinbellas bok.

Perfekt för ÄS personer. =)

Ovido - Quiz & Flashcards