Me Myself and I

Alla inlägg den 7 september 2011

Av pinkpanther - 7 september 2011 13:03

ah jisses.

Iphonen hängde sig!


jag fick panik kastade den i golvet sådär 10 ggr tills den låste upp sig igen.

haha.. tur inte min pojkvän såg de.

nya iphone fyra som åkte i golvet.


Haha.

drog till och med upp min gala iphone i fall jag skulle behöva ringa.


inser hur galet besatt jag är av min telefon.


aww minns när jag va nykär.

då kunde jag glömma telefonen i tre dagar.


nu, är jag besatt!


Lika besatt av min celsius.

Eller nya träningsbyxor som är på g.


Hmmm. har laddat upp med extra kolhydrayter inför ikvä'll.

3 pass på rad.

:P komer äta nått innan med.

shit. gött ;)


AhMen, jag ska bli biff nu ;)

Protein hembeställt.

Damn.

PT-konsultation på Måndag!

Nu kör vi vänner.

Våga äta och våga vara glad!

BTW så väger jag runt 51 kg nu.

och jag orkar inte bry mig ett jävla dugg!

Jag lär väga runt 52 när jag är mer tränad.

Möjligtvis mer.

men wtf.

:P


     

Ovido - Quiz & Flashcards