Me Myself and I

Alla inlägg den 21 september 2011

Av pinkpanther - 21 september 2011 19:44

Jag må vara trött, men jag är glad.


Jag hr fått höra så fina saker.

Blir helt rörd.


Jobbade extra idag.

07:00 - 19:00.


:) man får ställa upp när det krånglar.

Jag missade träningen, men det är okej!

Det ska inte få styra mitt liv.


inväntar sambon som ska komma hem med mat.

underbara älskade.


dock besviken över att han inte hjälper till med städ.

det får jag göra på min lediga tid.

Iorgon ska jag plugga med.



Av pinkpanther - 21 september 2011 06:01

diet som inte innebär banta sönder mig ..


diet som ska hjälpa mig.


jag ska jobba på den.

för denna gången skall den vara godkänd av andra med.

och då snacka vi inte någon pro-jävla-ana.


Jag kan putsa på den ett tag.

För först måse jag bygga lite muskler.

Kommer dock köra. kolhydrater på morgonen, lunchen och efter 13 försöka undvika det .

Vill absolut inte skippa det helt!

;) Love carbs.


Man ska inte förbjuda något.

Men jag ska lära mig att äta det på en ätardag!


hade en kass kväll igår.

Jobbig var den.

Blir så himla rädd ibland, känns inte som vi kan prata.

Som vi vill helt olika saker.


Thanks älskling, du bryr dig verkligen.

Det är inte det att jag börja bli gammal.

Men det skiljer 5 år.


han är snart 30 och jag fyller snart 24.

Tycker ni inte jag är vuxen?



här kommer ett förslag på mitt diet-schema.


frulle 1:  2 äggmackor.

frulle 2: 1 macka utan pålägg (möjligt kalkon) 120 g kesella+50g blåbär.


lunch: pasta/ris + kött/kyckling eller Havregrynsgröt+blåbär + kokt ägg.


mellis: celsius.


middag: kött/kyckling + sallad + sås.


kvällsmål: 100g kesella .


Jaaa nått sånt kommer det vara.

Lite mer fantasi skall tillkomma.

Men ungefär.

Ska försöka komma upp i 1500 kcal per dag.

Minst. för jag gör nog av med mer än jag tror.


:) Yee, idag blir det jobb 7-15:30 sen träna 17.

Imorgon jobbar jag kväll så då ska jag köra morgonpromenad på tom mage.


Om  någon vill så vill jag mer än gärna disskutera matschema och lika saker att äta.

:)

någon som kanske vill dela med sig och ge mig massa bra tips?

Ovido - Quiz & Flashcards