Me Myself and I

Alla inlägg den 26 september 2011

Av pinkpanther - 26 september 2011 05:39

Hoppas de.


Helgens jobb avslutades med ett tråkigt besked.

Jag vet att jag jobbar med döden och det ska vi acceptera.

Gamla blir inte 200 år och superpigga.

Men jag kommer sakna personen och det kommer inte vara samma sak där längre.


Japp, imorgon ska jag köpa promenadband.

Onsdag ska jag till frissan och sen ha möte med PT.

Torsdag ska jag fira storasyrrans dotter!

Fredag åker jag och en kompis iväg.

Yeeeah!

shoppa, slöa, träna, sola och dricka energi dryck till jag spyr!

Hahahaha.


Ska dessutom jobba mån-tis och torsdag.

:)

men idag ska jag vara på den andra avdelningen.

Kanske lika bra så jag kan slippa tänka på de.


aaao.

mitt hår, så torrt!

Duschade med inpackning nu imorse.

Riktigt öste i..

efter 5 minuter var håret torrt igen.. och då hade jag inpackninren i fortfraande.


Yeye


köpte nytt bröd igår.

Ännu mindre socker i.

:) och det smakar helt ok!

Gjort en smoothe till jobbets frukost sen.

Lunch ska kjag köpa på jobbet-

sen göra fisksoppa nä'r jag kommer hem.

och kanske en köttfärslimpa till baby.


städa av här hemma med.

Ovido - Quiz & Flashcards