Me Myself and I

Alla inlägg den 8 september 2011

Av pinkpanther - 8 september 2011 21:38

Skrev ett långt inlägg innan idag.

Men allt raderades.

Och jag orkade inte en gång till.


anyway handlade det om att jag är så trött på att läsa om bloggar som heter "kämpa" eller"frihet"..

Bullshit från vissa.

Det kan handla om Hektogram.

sick.

jag hoppas min hjärna aldrig mer blir så.


Men hur som hellst, ska jag nog sluta läsa de bloggar, sluta vara snäll och trevlig.


alla andra bloggar, med både upp och ner. Er vill jag ge en glädjekram och styrka.

er kommer jag fortsätta läsa!

Ni är grymma.



Hockey-sorg idag.

Hela dagen har varit en konstig dag-


Har dock ätit bra! riktigt stolt.

mår bra och känner mig iunte svullen.


bakade dessutom en blåbärspaj.

använde mig av riktigt smör, vilket är bättre än margarin.

sen hade jag havregryn och fullkornsdinkel mjöl.

Inte så myckeyt socker.

trust me.

suuupergott!

;) MUMS!


japp. :) nu är det jobb fram till Tisdag. Vila sen.

tror jag var ledig 2 dagar och eller nått.


Hmm.. gott, jobb till 1 Oktober! Yeeees! så glad. :)

Av pinkpanther - 8 september 2011 06:14

FAN!


Varför händer de..

Varför?!

så sjukt orättvist.


Mina tankar går till hans nära och kära.

Hv71.

En av de största Idolerna.

Fattar inte att det kan göra ont fast man inte kände personen.

Men han prydde min vägg på gymnasiet 2004.

Ni minns guldet.

Aww, rumskompisen hejjade på FBK och ja Hv.

Spännande tid.

Liv var grym.

Det var han alltid.


Jaa, det känns så orättvist.

Usch.

stackars hans familj.


Han tvinades lämna oss på¨tok för tidigt.


:'(

 

Ovido - Quiz & Flashcards