Me Myself and I

Alla inlägg den 16 september 2011

Av pinkpanther - 16 september 2011 20:13

måste in och boka ett promenadband.


skall köpa det.


:)


haft en bra dag. full rulle at work-


:) blev exTra arbete iorgon.

men 8.5 timar med över 150:- i timmmen..

det 'är fint. :)

man får passa på.

sen ska jag bara hem, duscha och dricka cider.

;) hitta kläder och sticka ut på stan. 

ska fixa kameran imon på morgonen med.

så den ska med!


tror det blir, jeans, svart linne och kavaj.. eller klänning.

lets see-..

kanske kan ta min svarta känning.


ska testa at göra en smoothie nu ikväll tills ion, eller imon.

:P neeeed blåbär. :( glömde köpa.

buhu!!!


hmm..

Av pinkpanther - 16 september 2011 05:54

Igår, jaa jag vilade.

Satte mig i soffan. Glodde på tv.

och sen var jag iväg och handlade.

Köpte lite godis och en cola light. ;)

sicken lyxkväll.

så mysigt!


ska kolla efter sockerfritt godis i stan idag.

Hmm.

jag ska i.af iv'äg och jobba.

sen iväg och träna direkt efter.

Sen hem och laga tacos! ;)

MHMMMM...

fredagsmys.


gjorde nyttig musli till älsk.

dinkelhavregryn, pupafrön,linfrön och hasselnötter.

:P

så går d när an klagar!

aaaah hittade byxorna på en annan butik!

Beställde hem.

:) 1-3 arbetsdagar så nästa vecka nått.

Gött, hoppas nu inte det lkrånglar.


glad idag. :P

ska bli kul att jobba ;)

haha. innan tyckrte jag eftermiddagarna va värst, nu gillar jag dem typ bäst!?

I.af på ena avdelningen. :)

och allra bäst efter en celsius.

WOHOOO.


ohhhh, 2 veckor sen drar jag.

hotell.

gym på hotellet hörrni.

fy fan va jag ska köra ett stenhårt pass:D

har u bästa kompisen med som ska peppa ;)


yeeee!!

ska jag ha havregrynsgröt eller pasta med köttfärsåss til lunch?

hmm, asså det va inte mer än kanske 50g pasta.

så tror jag tar gröten.

den är riktigt god. :)

tog lite mindre vatten igår än de skulle.

mkt bättre.


fan va jag tjatar om inget viktigt. :) 


Ovido - Quiz & Flashcards