Me Myself and I

Alla inlägg den 22 september 2011

Av pinkpanther - 22 september 2011 12:50

LÅGKALORI-varning.


har just lagat middag med gryt lågt kcal.

Här ska ni få höra.


mirakelnudlar, kyckling, purjolök, paprika gul&röd och rödlök.


supergott.

;)


inte tanken att det sk var låg-kalori.

men ville testa.

:P lite soja på efetr.

göttgött.


har dssutom kommit på mig själv med att jag bara dricker sockerfria drycker.

Då slipper jag ha ångest för att jag dricker massa kcal i.af

Så tar jag och kämpar på med att tugga i mig alla dessa kcal.

:) kesella till jobbet sen.


 

Av pinkpanther - 22 september 2011 09:47

3 mackor med ägg.


Hungrig som fan idag.


Japp, ska städa, tvätta, plugga och sen jobba.


snart dags att sätta fart.


Hmm, igår kände jag mig lite halv-kass på jobbet vid 18 tiden. Men det verka släppt helt nu.

:)



fan va folk är känsliga dåh!

BUHU.



what-a-day.. fuck off.



katten ser lika hungrig ut som jag vatt.

 ska göra klart diet-en alá jasse.

har för en jobbar-dag

Ovido - Quiz & Flashcards