Me Myself and I

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

so weird.

Av pinkpanther - 28 september 2011 07:13

Kommer inte träffa baby på 5 dagar nu!


aww, sakna honm redan.

Fast det kanske är bra.

Han får tjäna extra pengar och jag får vara lite ensam.

Sakna är bra.


Fick mitt promenadband igår!

Rosa it is.

gick en timme imorse.

360 kcal och svettig var jag.

Men gott.


gjorde en smoothie.

samma som igår.

fast till mig, och jag drack hela!

;)

äter macka till.


frissan vid halv tio.

Hm fixa och dona.

svullen som en gris.

Men ska försöka inte få det att ta över hela dagen.


Idag ska jag ju få göra mitt hår.

:)  

Hoppas mitt sjuka godis-sugförsvunnermed.

köpte hem med fisk igår.

Kanske jag tar tag i ätandet idag.

Inte sååå mkt godis i.af

;)


yeye.

usch.

vad gott.


dags att dra på smink.

:)  om en timme typ går bussen. ;)



ja just d. såg att kissie bara äter knappt 1000kcal.

inte konstigt hon ser ut som ett skelett.

Jädra människa till att ge sjuka ideal till yngre tjejer.

Blir irriterad.

Hon tror hon ger hälsotips och fitness-ideeal.

hon kan ingeting?

Hon började med protein, men det är ett TILLSKOTT.

Hon är lite ... pantad.

Dessutom gjorde hon ett inlägg om hur barnsligt det är att skära sig.

Det finns säkert någon som gör de av uppmärksamhets-skäl

men oftast tror jag dem mår väldigt dåligt.

När jag va som sjukast i anorexin, då ville jag visa de .. inte dölja.

Jag ville visa mina sjuka tankar och att jag va kass.

Bästa jag visste var att höra "fan ja.. du e för smal nu. ät"

och allt sånt.

Värsta jag visste va "du ser mkt friskare ut"

.. Nu spelar det ingen roll.

Jag vill inte folk ska veta längre.

Vill vara normal.

Äta mc donalds utan att folk ska undra om ja kräks på toan efter.

Eller om jag e hos pappa och min styvmamma och käkar mddag och dem stårt utanför när jag år på toa för att fråga om jag spyr.


Vissa dagar får jag väl återfall.

Jag vill väga som en fluga.

Fast vet ni, det gör ja ju!

inte jätte mkt 50 kg till 171 cm.


Jag vill motherfucking LEVA!

Skratta och mena det.


och om jag hade fortsatt hetsbanta hade jag aldrig klarat mitt jobb så bra som jag gjorde nu!

Det ni.

Jag är dessutom redo för hund snart.

Kollar lite.

Sambo är inte lika positiv nu.

Får se lite hur jobb ser ut i höst.

plugga arslet av mi i.af

;)

långt inlägg..


någon som ko HIT?

;);)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinkpanther - 9 september 2013 10:27

Så kan jag bara berätta att jag lever och allt ör bra.   bebisen är nu snart 8månader och jag har verkligen ställt m livet. Nog så ställde jag om rätt mkt när jag vart gravid. men jaa. när man inte sovit en hel natt på.. ah fan minns inte ens ...

Av pinkpanther - 10 december 2012 11:58

Nu är det 40 dagar kvar! :) Underbart.   men dock har jag åkt på en brakförkylning och det känns som jag ska avlida snart. Har ja blivit mer känslig nu?   : ser ut som ett spöke och känner mig helt lam och äcklig. blir en dusch snart. ...

Av pinkpanther - 15 november 2012 11:32

Vaknade och visste inte om jag skulle kliva upp ens. Men självklart tog jag mig i kragen och kravlade mig ur sängen.   Sitter nu och ska plugga. Har 4 arbeten kvar i hälsopedagogik och sen har jag specialpedagogik och efter det ska jag vara f...

Av pinkpanther - 13 november 2012 13:35

Drömde att någon tog på min flicka pojkkläder som var riktigt fula! Jag hade  lagt fram ett rosa litet set jag skulle ta på henne och helt plötsligt hade hon fula smutsiga kläder på sig. Oh jag blev så arg. haha sen vaknade jag. :)   Lite h...

Av pinkpanther - 12 november 2012 12:03

Redan inne i v 31. Tiden går rätt fort ändå. :) Fast det känns inte som det var längesen det var v17. Hehe. I helgen har vi köpt en ny dator. Perfekt! min underbara rosa mini Pc har typ lagt av. Vill inte alls som mig.   har dock svårt ...

Ovido - Quiz & Flashcards