Me Myself and I

Alla inlägg under september 2011

Av pinkpanther - 14 september 2011 12:00

ohlala..


         

Av pinkpanther - 14 september 2011 09:54

Oh, det vore väl fett nice.


Jag måste lätt åka dit.

Gå i stan på kvällen. se alla dessa vackra ljus.


Men det får vänta ett år kanske. :)

Spara pengar .. det kostar ju en hel del.

Om jag nångång vinner en miljon så lovar jag att jag lägger typ 100 000 på en resa dit. :P

och sen lovar jag att shoppa för typ 50 000. hahahaha.


inte ens då tror ja att mitt shoppingbegär hade blivit mättat!

Fast jag tyckr ändå att jag är duktig nu.

Inte shoppat så mkt.


sist jag va i en klädaffär gick jag ut utan något.

dock köpte jag en body lotion i sminkaffären.

;)


Fast den älskar jag!

Katten och jag sitter i köket, eller hon kutar runt och jag sitter.

Fixat frukost.

ätit frukost.

gjort köttfärslimpa som ska vara i ugnen till typ 12.

sen pasta till det.

funderar om jag ska göra en smoothie till innan träning.


satt igår och berättade för min pojkvän att jag haft sjuka tankar igen.

Hur lätt de vore att sluta med ett mål eller minska ner på det.

Hur smal jag kunde bliva då.

Känner mig rätt låg nu.

men kämpar emot känslan.

Kunde inte sova igår, låg och stressade upp mig för att jag inte har körkort.

Yeah?

när lönen kommer, sticker jag och fixar pass.

när passet kommer bokar jag risk1:an och halkan.


nu får det bära eller brista.

Tänk om jag hade haft körkort. då kunde jag köra vart jag vill!


hejja?

Av pinkpanther - 13 september 2011 22:08

Hade fruktansvärt tråkigt innan.


och imorgon har ja sovmorron ..

skall sova i.af till 8.

får se om jag väljer att gå innan frukost.

men ska ju på spinning+core.


känner efter på morgonen. :P


american pie på sexan nu.

ganska kul ;)


ska nog krypa ner i sängen och sova lite. ;) bredvid världens snyggaste klagkille. :)

Av pinkpanther - 13 september 2011 15:13

Haha, hungrig som en gnu!


Fast ätit lite macka med ägg.

dricker en redbull sugerfree.

:) godast.

fast skulle ju hellre haft en celsius.

Men dem kommer nog imorgon.


Haapp, får beställa byxorna visa nån annan sida.

en på pojkvännens namn.

annars kommer det hem till pappa.

lång historia att jag inte bytt adress.

Tror jag ska göra en lövbiffsbryta idag.

:)

pojkvännen vill gå ner i vikt.

så fine, då ska vi köra hårda tider nu.

;)

Jävla tjöt på¨mig.


körde spinning idag. och core.

:)

har en sån där dålig känsla i kroppen att alla tycker illa om mig.

hmm, hoppas den släpper.

det kändes bra idag. Försöker lära mig kontrollera tempot.

as svårt att veta ju.


Hahaha. jag e typ sämst.

yeye.


nu borde jag städa.. fast jag tror jag gör de sen. ;P

Av pinkpanther - 13 september 2011 08:51

Min stackars Iphone.

så sönder. :)

Hahaha, men den funkar utan problem.

Vilket är rätt fräckt eftersom skärmen har rätt stor betydelse.

Men ringde igår, och thank god försäkringen täcker!


Vart lite orolig hela dagen igår.

Men nu slappnar jag av.

Självrisk på 499:- FINE!

haha.


Jaaaa, och mina better bodies byxor kommer inte med i paketet.

F'ck.

Jaaa, dem var slut i min storlek och jag vill inte mig på en större.

:P 700:- och byxorna är ju skapta för att sitta tight.


får la kolla runt.

celsius och pulver kommer.


Har varit orolig att jag gått upp massor. (sjuktligt jag vet)

så tog min klänning so jag tränade till inför syrrans bröllop.

Den sitter likadant.

Pust.


Men nu är det verkligen dags för en sockeravvänjning.

Misslyckats nu.

men NU.

kör vi.

:P sötningsmedel is fine.


Oh lördag, blir de nog jobbarkompisträff - discobowling aka. Fyllebowla!

Hell yeah!

då ska jag minsann inte sitta nykter.

Ohlalala!

En redig fylla.

vet inte varifrån denna festkänsla och alkoholsug kommer ifrån.

ska ju boka hotell nu med.

hahaha.

shit..

sen kommer jag väl inte vilja festa på¨flera år.


;)


jaja, ska träna vid tolv idag. Pass då.

göttans. hade tänkt gå och köpa 2 celsius sen, men ser ni vädret?

Jaaa, men va fan! klart det är värt de. Om nan skulle sno med lite av piojkvännens pulver till efter träningen :P.

eller tar de när man kommer hem kanske. :P

hmm.. lär ju dröja till typ 3 kanske innan jag e hemma.

eller 2-3.... hmm :/


BTW så känner jag sjukt stor sorg med folket i usa.

9/11.

Usch. Kan inte få bort den hemska känslan.

Och vilken fin minnes plats.

sjukt vackert.

Men jag låter sorgen sitta i.

Och för hockeylaget i rysslan och stefan liv.


Jag hoppas dem har det bra där dem nu befinner sig.

Och en styrkekram till alla anhöriga! :(

Hv71 kämpar vidare.


ska försöka kommma till jönköping några ggr iår för att se lite matcher.

äälskar ju hockey!

Hey, i.af hv71.

Och nu tar vi på nytt fart och hoppas killarna har ork till detta!

Hejjar för fulla muggar på¨de.


Ni ser, mina äs-problem se inte så stora ut om man öppnar ögonen lite i världen.

Jag vägra låta sjuka tankar ta över mitt livnigen.


PUSS&KRAM

alla små Hunnybunnys.

Av pinkpanther - 12 september 2011 06:07

Dumma lilla iphone.


varför skulle jag tappa den i gruset.

Ack sicka vackra sprikor det blev i den.

Aja in till stan imorgon och träna, så kan jag passa på at sticka till 3.

BUHU, jag har allt i telefonen ju.

shiiit, den kanske jag ska rensa innan den åker dit.

hahahaha.


ah igår jobbade jag 7-16 och samma tid idag.

Känns i kroppen efter helgen.

Men ska nog boka hotell med tjejkompisen idag! Man får vara snabb ut.


OIsch, igår fick jag kämpa emot sjuka tankar.

Vet ni vad, jag klarade de!

;) hemmagjord pizza.  ganska nyttig variant.

men ni vet pizza-ordet.

yeah.

funderade om jag skulle duscha och fixa på toaletten efter.

Men jag känner mig själv så pass att jag vet vad jag gör då¨.

så tyvärr blev det ingen dusch!

Hahaha äckelmaja här.


Nessh, jag lovar.. ser inte äcklig ut. :)

bästa med löshåret.

HOPPAS mitt paket från mmsports kommer idag!!

Vill ju köra igång med mitt pulver och träning på allvar.

yah?!


:) dock måste jag äta mer.

kommer typ bara upp i 900-1200 kcal.

Kanske är ok?

Nä igentligen inte alls.

Men ska ringa äs-enheten nu nåndag. eller om kanske min styvmamma vill hjälpa mig att fixa en tid där.

Det är faktiskt en tuff sak för mig.


Yepp, nog tjatat från mig.

Hoppa ut ur pyjamasen, ner i arbetskläderna.

Bolla håret i en knut.

kasta ner havregrynsgröt till lunch.

ooooooch självklart. BLÅBÄREN!

;)

oohyea.

BTW. jag gillar inte att dricka typ vanlig läsk längre.

jag tror det är för jag vant mig vid smaken av sötninsmedel.

Jaa. lika bra är väl de!

   

Av pinkpanther - 11 september 2011 06:03

Hey allt här handlar om mat träning och annat trist.

(trist och trist.. men ni fattar)


Nu skalljag visa MIG.


Jag har haft svårtatt veta vem jag är.

Under mina värsta pr var jag en person som kunde prata med vem som hellst.

Jag kunde ställa in mig hos de flesta.

Jag var sjukt kär i en kille.

Han behandlade ig värre än en trasa.

Ibland super snäll go och underbar.

Sen nästa stund kunde han totalt ignorera mig och säa att jag inte var den enda han träffade.

itt hjärta fick en rejäl spark.

Dock träffade jag honom i typ 6 månader och sen valde JAG att inte ses mer.

Hahaha, motherFucccker..


japp men mina nuvarande sambo är underbar. :)

Vi bråkar nog mest som normala svensson gör.


Jaa, men nu när jag börjar jobba mot friskheten då.

Jag kämpar emot "tjock" känslan dagligen.

Ni vet, den spränger mitt huvve som vanligt.

Ibland vandrar tankarna iväg och "åh kanske bara skulle dricka sugerfree redbull till kvällsmål"

Men jag hinner oftast komma tillbaka och "NÄÄ.. Fuck that" och trycker i mig mat.

Därav jag ska ta kontakt med ÄS-enheten igen.

hjälpa mig tillbaka.

Dock är vägningen och sånt pressande.

Vet ju att jag inte väger 47 längre. Haha.

snarare 51 en dag och 50 en annan.

:)

det FÅR vara ok.

Får jag panik nu går de åt skogen. :P


ah fan, nu blev det äs ämne ändå!


Hahaha, JAG då.

mmm, tokig tjej med konstig humor.

Skrattar åt konstiga saker.

Älskar mitt jobb fast jag kan bli sjukt trött på de.

Jobbar inom vården.

Har svårt att spara pengar!

De glider gääärna ut ur kontot och jag vete fn hur ;)

Hmm.

Jag ska boka hotell med en tjejkompis i en stad i närheten.

Vi ska sola, träna, shoppa och äta gött och främst. BLI PACKADE!

Hahahaha. vuuuxna Jag är inte med i den delen ;).

Trötta jag på tråkig vardag, yes!


Jag är riktigt sugen på att bli stark.

Ska beställa ett linne nu i veckan där det står "strong is the new skinny".

Neeed that pepp-talk.


Jag älskar att sminka mig, fica håret. För jag tycker nog allt att jag är rätt söt.

Och fick höra att jag va lik anne hataway.

eller hur det stavas.

Och jaa, kanske jag e lite! ;)


Jag minns inte hur jag kunde börja hata mig själv så mkt.

Eller, jo.. det minns jag noig.

jag hade kasst självförtroende. Vägde lite för mycket.

jaa, fast nu är det inte så.


Svårt att se smalhet ni vet när man gått från "mullig" till "smal".

Tycker det är svårt att se de även om mina kompisar och arbetskamrater säger "mager" och "jätte smal" .

hjärnan stänger av :P


men idag..

skall jag äta sjukt god havregrynsgröt och blåbär. :D yeah!

och celsius till det.


BTW hoppas jag mitt paket kommer imon. .

   

Av pinkpanther - 10 september 2011 21:34

Bröllopsduellen.


Jaa.



film, sen sova.


:P skoj skoj.

Ovido - Quiz & Flashcards